وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی
سرخط خبرها

«سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال

  • کد خبر: ۲۲۵۲۳۳
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
«سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال
در امتداد طرح سه‌شنبه‌های مهر که با افتتاح مدارس در بخش‌ها و نواحی مختلف شهرستان مشهد همراه است، پیش دبستانی و دبستان خیرساز بانو پروین گرجستانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در بخش رضویه شهرستان مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در امتداد اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر که با افتتاح مدارس در بخش‌ها و نواحی مختلف شهرستان مشهد همراه است، آیین افتتاح پیش‌دبستانی و دبستان خیرساز بانو پروین گرجستانی ویژه دانش‌آموزان استثنایی بخش رضویه مشهد، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت) با حضور محسن بخشی معاون فرماندار مشهد، آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، غلامعلی رأفتی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان رضوی، جواد روحانی رییس آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد.


۳۰ میلیارد ریال، اعتبار ساخت مدرسه

معاون فرماندار مشهد در حاشیه این مراسم تأکید کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع، با فراهمآوری مشترک اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیر مدرسه ساز بانو پروین گرجستانی به بهره برداری رسیده و پیش از این، زمین پروژه توسط خیر دیگری به نام استاد علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.



وی بیان کرد: خرداد سال گذشته بود که همایش خیرین نیک‌اندیش رضوی را در مشهد برگزار کردیم تا با حضور جمعیت کثیری از نیکوکاران شهرستان، ۲۴ شاخص اساسی و راهبردی را که مشهد در آنها از سرانه متوسط کشور پایین‌تر است، موردبررسی قرار دهیم. در آن نشست تعیین شد که چهار شاخص آموزش، ورزش، بهداشت و آب از جمله مصادیق و اولویت‌هایی است که جبران کاستی‌های موجود در آنها فقط با کمک مردم و خیران قابل جبران است و از همان زمان، مقدمات اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهر به کمک مردم فراهم شد.

بخشی با تأکید بر اینکه تاکنون ده‌ها مدرسه به همت مشترک آموزش و پرورش و خیران مدرسه‌ساز در شهرستان مشهد افتتاح شده است، اظهار کرد: احداث مدارس خیرساز نسبت به مدارس دولتی، سرعت بیشتری دارد و پروژه‌های از این قبیل با سرعت و البته دقت بیشتری به سرانجام می‌رسند، زیرا علاوه بر اینکه برکت حمایت خیر متوجه پروژه می‌شود، مردم نیز این مدارس را از خود می‌دانند و در مراقبت، حمایت و نگهداری از آنها توجه بیشتری به خرج می‌دهند.  

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش  استان نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: هشتاد درصد از مدارس استثنایی استان خیرساز هستند و این حاصل نگاه ویژه خیرین گرانقدر به دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه است. در همین راستا، این مدرسه نیز به شمار مدارس استثنایی خیرساز شهرستان افزوده شد تا پاسخگوی بخش دیگری از نیاز‌های فرزندان عزیز ایران اسلامی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->